الگوریتم بهینه سازی وال-WOA

الگوریتم بهینه سازی وال WOA

الگوریتم بهینه سازی وال WOA

در این بخش به معرفی مختصر الگوریتم الگوریتم بهینه سازی وال WOA می پردازیم. نام دیگر الگوریتم وال ، الگوریتم نهنگ می باشد. که به لاتین به آن Whale Optimization Algorithm گفته میشود و به اختصار به آن الگوریتم WOA می گوییم.

الگوریتم بهینه سازی وال WOA

الگوریتم وال یک الگوریتم بهینه سازی فراابتکاری الهام گرفته از طبیعت می باشد، که به آن الگوریتم بهینه سازی نهنگ میگوییم (WOA) . الگوریتم وال رفتار اجتماعی نهنگ های کوهان دار (humpback) را تقلید میکند.این الگوریتم از استراتژی شکار شبکه حبابی الهام گرفته شده است.

 

تصویری از خروجی و کد متلب الگوریتم بهینه سازی وال را در زیر میتوانید مشاهده کنید:

کد متلب الگوریتم نهنگ

 

 

توضیح کد

 

این کد توسط تیم برنامه نویسی هوشمند نوشته شده است و برخلاف سایت های دیگر که کد دانلود شده از اینترنت (که توسط خود نویسنده مقاله الگوریتم WOA به رایگان قرار گرفته است) را برای فروش گذاشته اند ما این کد را بصورت اختصاصی و به شکل ساده و قابل فهم پیاده سازی کرده ایم و به همراه کد یک فایل توضیحات کامل کد نیز قرار گرفته است. 

برای دریافت کد متلب الگوریتم بهینه سازی وال (WOA) از لینک های خرید زیر استفاده کرده و بصورت آنلاین محصول را خریداری و دانلود کنید:

 

از لینک زیر میتوانید کد متلب الگوریتم وال را که تیم برنامه نویسی هوشمند  (www.matlab24.ir) آن را نوشته است را دانلود کنید:

[parspalpaiddownloads id=”129″]

 

از لینک زیر میتوانید کد متلب الگوریتم وال را به همراه فایل توضیحات کد دریافت کنید:

[parspalpaiddownloads id=”130″]

 

شماره تماس : 09120563264

 

 راهنمای خرید: بر روی دکمه خرید کلیک کنید، سپس در کادری که باز میشود ایمیل و نام خود را وارد کرده و مجدد بر روی دکمه خرید کلیک کنید تا به صفحه بانک هدایت شوید. بعد از واریز وجه، دکمه دانلود محصول به شما نمایش داده میشود.

 

 

جهت دریافت ترجمه مقاله اصلی الگوریتم وال (The Whale optimization Algorithm) به لینک زیر مراجعه کنید:

ترجمه مقاله الگوریتم وال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *