کد متلب معمای n وزیر با الگوریتم جهش قورباغه SFLA

کد متلب معمای n وزیر با الگوریتم جهش قورباغه SFLA

کد متلب معمای n وزیر با الگوریتم جهش قورباغه SFLA
کد متلب معمای n وزیر با الگوریتم جهش قورباغه SFLA

کد متلب معمای ۸ وزیر با الگوریتم جهش قورباغه SFLA

معمای ۸ وزیر:

هدف از مساله هشت وزیر، چیدن ۸ مهره وزیر روی یک صفحه شطرنج خالی است، به قسمی که هیچ مهره‌ای مهره‌های دیگر را تهدید نکند. به عبارت دیگر، ۸ وزیر باید به نحوی چیده شوند که هیچ‌کدام در بک سطر، بک ستون یا بک قطر قرار نداشته باشند

الگوریتم جهش قورباغه:

به طور کلی، الگوریتم جهش قورباغه  جزء الگوریتم‌های الهام گرفته شده از طبیعت هستند. این نوع الگوریتم‌ها، الگوریتم‍هایی کامپیوتری هستند که اصول و ویژگی‌های آنها نتیجه بررسی در رفتار قورباغه ها می باشد

ما مسئله معمای ۸ وزیر را با الگوریتم جهش قورباغه برای شما آماده کرده ایم

جهت دریافت کد متلب حل ۸ وزیر با الگوریتم جهش قورباغه از بخش زیر اقدام کنید وبصورت آنلاین کد را خریداری و دانلود نمایید

به همراه کد یک فایل توضیحات خط به خط نیز برای شما ارسال خواهد شد.

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

ایمیل : matlab24ir@gmail.com و یا info@matlab24.ir

 شماره تماس : ۰۹۱۳۹۹۳۵۳۶۰

نظر خود را اینجا بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *