پیاده سازی مقاله فازی

شبیه سازي مقاله فازي 2015

شبیه سازی درخت تصمیم فازی

شبیه سازي مقاله فازي 2015

شبیه سازي مقاله ژورنال 2015 با عنوان:

Fuzzy rule based decision trees

ELSEVIER 2015

شبیه سازی مقاله فازی 2015

در این کار مقاله را در متلب شبیه سازي کرده ایم و به همراه کد متلب، فایل توضیحات کد(16 صفحه) و همچنین فایلی شامل مفاهیم پایه اي مورد نیاز براي فهم روال کار و روش مقاله را در اختیار شما قرار می دهیم.

شبیه سازی درخت تصمیم فازی

این مقاله یک معماري جدید از یک درخت تصمیم گیري فازي بر اساس قوانین فازي (FRDT) و یک الگوریتم یادگیري فراهم می کند. در مقابل درخت هاي موازي محور که در آن فقط یک ویژگی در هر گره به کار گرفته می شود، گره هاي درخت تصمیم گیري فازي شامل یک قاعده فازي با خصوصیت ها و ویژگی هاي متعدد است. مجموعه اي از مطالعات عددي که بر روي مجموعه داده هاي یادگیري ماشین موجود در UCI که با روش هاي سنتی از جمله 5.C4 ،LAD tree ، tree BFT ، cart simple و tree NBT انجام پذیرفته در مقایسه روش پیشنهاد شده، به لحاظ آزمون هاي آماري نشان می دهد که روش FRDT بهترین عملکرد را از نظر صحت و اندازه درخت تصمی گیري دارا می باشد.

 

در واقع در این مقاله یک درخت تصمیم فازی معرفی و شبیه سازی شده است و عملکرد آن با سایر روشهای ساخت درخت تصمیم مقایسه شده است.

 

 

بصورت خلاصه میتوان گفت که کار مقاله بصورت زیر می باشد:
– روال کار به این شکل هست که یک درخت فازی ساخته میشود که هر گره این درخت میتواند بخشی از داده های ما را کلاس بندی کند
– داده هایی که در یک سطح از درخت کلاسیفای نشوند به سطح بعد میروند و در سطوح بعدی گره هایی برای کلاس بندی کردن این داده های باقیمانده ایجاد میشود
– قوانین موجود در هر گره نیز بصورت فازی ایجاد میشوند.

شبیه سازی ای که توسط ما انجام گرفته است بصورت زیر می باشد:

روش پیشنهادی مقاله در نرم افزار متلب کد نویسی و شبیه سازی شده است . برای تست برنامه نیز از دو دیتاست که مقاله در مثال 1 و مثال 2 معرفی کرده است استفاده کرده ایم.

دیتاست شماره یک همانند تصویر زیر می باشد که شامل 2000 نمونه داده با دو ویژگی می باشد که 1000 نمونه آن در کلاس اول و 1000 نمونه دیگر آن در کلاس دوم قرار دارند:

شبیه سازی مقاله درخت تصمیم فازی

که در نهایت توسط الگوریتم شبیه سازی شده بصورت زیر کلاس بندی شده است:

شبیه سازی مقاله فازی

 

همچنین قوانین انتخاب شده و نهایی نیز در خروجی نمایش داده میشوند:

شبیه سازی مقاله فازی

 

برای دریافت کد متلب مقاله فازی 2015 با عنوان Fuzzy rule based decision trees  به همراه داکیومنت روال اجرای برنامه و توضیحات کد با ما تماس بگیرید

 

شماره تماس: 09120563264

ایمیل : matlab24ir@gmail.com و یا info@matlab24.ir

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *