ترجمه

ترجمه مقاله مدیریت سمت تقاضا با تئوری بازی

ترجمه مقاله مدیریت سمت تقاضا با تئوری بازی

در این پست ترجمه مقاله مدیریت سمت تقاضا با تئوری بازی را در اختیار پژوهشگران عزیر قرار داده ایم. مدیریت سمت تقاضا (Demand Side Management) یکی از موارد مهم و حیاتی در شبکه های هوشمند برق (Smart Grid) می باشد.

 ترجمه مقاله با عنوان

Demand Side Management to Reduce Peak-to-Average Ratio using Game Theory in Smart Grid

مدیریت سمت تقاضا برای کاهش نسبت میانگین پیک با استفاده از تئوری بازی ها در شبکه هوشمند

سال انتشار : ۲۰۱۲

The 1 st IEEE INFOCOM Workshop on Communications and Control for Sustainable Energy Systems: Green Networking and
Smart Grids

 

ترجمه مقاله مدیریت سمت تقاضا با تئوری بازی

ترجمه چیکیده مقاله  : (ترجمه مقاله مدیریت سمت تقاضا با تئوری بازی)

در این مقاله یک تکنیک جدید مدیریت سمت تقاضا برای کاهش پیک بار سیستم ارائه میکنیم.ما یک سیستم هوشمند برق ، با کاربران توزیع شده را در نظر گرفته ایم که میزان انرژی مورد نیازشان را از تولید کنندگان انرژی درخواست میکنند و تولید کنندگان برق نیز بصورت داینامیک قیمت انرژی شان را بروز میکنند و این بروزرسانی بر اساس مشخصات بار کاربران (load  profles) انجام میشود.کاربران سعی می کنند تا نسبت میانگین پیک سیستم برق را با شارژ کردن باتری های خود در زمان هایی که تقاضای برای برق کم است ، به حداقل برسانند و در زمان هایی که تقاضا برای برق زیاد است ، از باتری های خود برای تامین انرژی خود استفاده کنند.

همچنین در این مقاله یک الگوریتم مدیریت سمت تقاضا با استفاده از روش تئوری بازیها ارائه کرده ایم که در آن هر کاربر سعی میکند هزینه کلی انرژی خود را به حداقل برساند. در بخش نتایج شبیه سازی نشان میدهیم که الگوریتم پیشنهادی بطور همزمان کل هزینه انرژی و نسبت میانگین پیک (PAR) را به حداقل می رساند.

 

چکیده مقاله

Abstract-In this paper, we propose a novel demand side management technique to reduce the peak load of the system.
We consider a smart power system with distributed users that request their energy demands to an energy provider and the energy provider dynamically updates the energy prices based on the load profiles of the users. The users try to minimize the Peak-to-Average Ratio (PAR) of the power system by charging for their batteries at low-demand periods and discharging the energy at high-demand periods. We also propose a distributed demand side management algorithm using a game theoretical approach in which each user tries to minimize its total energy cost. In simulation results, we show that the proposed algorithm will simultaneously minimize the PAR and the total energy cost.

  • تعداد صفحات مقاله لاتین: ۶ صفحه
  • تعداد صفحات فایل ترجمه : ۱۹ صفحه
  • ترجمه تخصصی، خوب و روان

برای خرید ترجمه مقاله مدیریت سمت تقاضا با تئوری بازی و دانلود آن بر روی دکمه خرید کلیک کرده و بصورت آنلاین ترجمه مقاله را خریداری و دانلود نمایید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *