آموزش متلب

دانلود جزوه اموزش نرم افزار متلب

دانلود جزوه اموزش نرم افزار متلب

 

نرم افزار متلب یکی از زبان های سطح بالا با تمرکز بر تکنیک های محاسباتی است. این نرم افزار محیطی مناسب برای انجام عملیات های ریاضی ٬ تحلیل های آماری ٬ بهینه سازی های ایجاد محیط های ویژوال و برنامه نویسی آن را همزمان فراهم کرده است. نام متلب از حروف ابتدایی Matrix Labratory آمده است. متلب یک محیط نرم‌افزاری برای انجام محاسبات عددی و یک زبان‌ برنامه‌نویسی نسل چهارم است. واژهٔ متلب هم به معنی محیط محاسبات رقمی و هم به معنی خود زبان برنامه‌نویسی مربوطه‌است که از ترکیب دو واژهٔ ماتریکس و آزمایشگاه ایجاد شده‌است. این نام حاکی از رویکرد ماتریس محور برنامه‌است، که در آن حتی اعداد منفرد هم به عنوان ماتریس در نظر گرفته می‌شوند. کار کردن با ماتریس‌ها در متلب بسیار ساده است.

امروزه اکثر رشته های مهندسی و حتی علوم پایه نیاز گسترده ای به اموختن و کار کردن با نرم افزار متلب را دارند. در همین راستا فایل های مرتبط با اموزش نرم افزار متلب را بر روی سایت قرار داده ایم تا کمکی به اموختن متلب باشند.

 

دانلود فایل اموزش نرم افزار متلب   تعداد صفحات 103 صفحه

 

دانلود آموزش قدم به قدم و تصویری نرم افزار Matlab    تعداد صفحات 185

 

 

گروه برنامه نویسی هوشمند با توجه به تجربیات زیاد خود ، آماده پذیرش انواع پروژه های برنامه نویسی در نرم افزار متلب می باشد

برای هماهنگی با شماره زیر در تماس باشید

09120563264

دانلود جزوه اموزش نرم افزار متلب

دانلود جزوه اموزش نرم افزار متلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *