پیاده سازی مقاله ژنتیک, پیاده سازی مقاله شبکه عصبی

مکان یابی با RFID و شبکه عصبی

تشخیص هویت با عنبیه چشم بوسیله شبکه عصبی
پیاده سازی مقاله 2011 با متلب

 عنوان مقاله:

An Indoor Positioning Technology Based on GA-BP Neural Network

مکان یابی با  RFID و شبکه عصبی

این مقاله با استفاده از تکنیک آموزش شبکه عصبی توسط الگوریتم ژنتیک انجام شده است و در نرم افزار متلب پیاده سازی شده است

چکیده مقاله:

با توسعه فن آوری های مکان یابی بی سیم ، تکنیک های موقعیت یابی در محیط داخلی بیشتر و بیشتر قابل توجه گرفته اند.تکنولوژی مکان یابی RFID شناخت و مکان یابی را با استفاده از فرکانس رادیویی برای انتفال داده از طریق ارتباط دو طرفه بدون تماس(non-contact) انجام میدهد.

از مزایای این تکنولوژی میتوان به این موارد اشاره کرد، انتقال طولانی برد موثر، کم هزینه، بدون تماس، بدون خط دید و غیره.

در این مقاله،با استفاده از فن آوری RFID ،یک شبکه عصبی GA-BP ، مبتنی بر الگوریتم موقعیت یابی در محیط داخلی (Indoor Positioning Technology) ارائه شده است، همچنین مجموعه ای از آزمونها در محیط عملی بر روی این روش جدید نیز انجام شده است.نتیجه نشان می دهد که این الگوریتم می تواند مشکلات ناشی از عوارض و تنوع محیط داخل ساختمان در درجه خاصی را حل کند.

چکیده انگلیسی:

Abstract—With the development of wireless positioning technologies, indoor positioning technologies are getting more and more noticeable. RFID positioning technology reaches the goal of recognizing and positioning by using radio frequency to transmit data through non-contact two-way communication.

This technology has the advantages of long transmission effective range, low-cost, non-contact, non-line-of-sight and so on. Using the technology, a GA-BP Neural Network based indoor positioning algorithm is proposed in this thesis, series of tests to it in practical setting are also carried out. The result shows that the algorithm can solve the problems caused by the complication and variation of indoor environment at a certain degree.

 

لینک دانلود مقاله An Indoor Positioning Technology Based on GA-BP Neural Network

جهت دریافت کد متلب مقاله فوق  ( پیاده سازی مقاله An Indoor Positioning Technology Based on GA-BP Neural Network در متلب)از بخش زیر اقدام کرده و بصورت انلاین کد را خریداری و دانلود کنید

کد متلب + ترجمه مقاله + توضیحات کدها

[parspalpaiddownloads id=”83″]

ایمیل : matlab24ir@gmail.com و یا info@matlab24.ir

شماره تماس : 09120563264

کد متلب  ترجمه مقاله + توضیحات کدها

 

روال کار به این شکل است که ابتدا باید داده ها را نرمال کنیم و در بازه منفی 1 و 1 ببریم بعد یک شبکه عصبی BP بسازیم و سپس وزنهای اولیه این شبکه و مقادیر بایاس را به الگوریتم ژنتیک بدهیم تا مقادیر بهینه برای وزن ها و بایاسهای شبکه را پیدا کند . بعد این مقادیر بهینه را بعنوان وزنها و بایاس های شبکه در نظر میگیریم. و بعد شبکه را با داده های اموزش ، اموزش میدهیم و بعد هم داده های تست را به شبکه اموزش داده شده میدهیم و خروجی های ان را با خروجی واقعی مقایسه میکنیم.

 

 

مکان یابی با  RFID و شبکه عصبی

مکان یابی با RFID

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *